Teaching Speaking & Listening in the Primary School (Record no. 24667)
[ view plain ]
000 -CABECERA | |
---|---|
campo de control de longitud fija | 01654nam a22002777a 4500 |
005 - FECHA Y HORA DE ACTUALIZACIÓN | |
005 | 20220815104010.0 |
008 - LONGITUD FIJA | |
campo de control de longitud fija | 220815b |||||||| |||| 00| 0 spa d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
ISBN | 1843122553 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador/agencia de origen | UNEMI |
Lengua de catalogación | Español |
Normas de descripción | rda |
041 ## - IDIOMA | |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente | Inglés |
idioma original | Inglés |
100 ## - AUTOR PERSONAL | |
9 (RLIN) | 44470 |
nombre | Grugeon, Elizabeth; Dawes, Lyn; Smith, Carol; Hubbard, Lorraine |
245 ## - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO | |
título | Teaching Speaking & Listening in the Primary School |
250 ## - EDICIÓN | |
edición | 3era. |
264 ## - PIE DE IMPRENTA | |
lugar (ciudad) | New York |
editorial | David Fulton |
fecha | 2005 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 172 p. |
Dimensiones | 25 X 19 cm. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO | |
contenido, término | texto |
337 ## - MEDIACIÓN | |
RDA | rdamedia |
Tipo de medio | no mediado |
338 ## - PORTADOR | |
RDA | rdacarrier |
Tipo de portador | volumen |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA | |
Bibliografía, etc. | Incluye Bibliografía |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO | |
Nota de contenido | Introduction. 1.- Speaking and Listening: An Overview. 2.-Talk in the Early Years. 3.- Listening to Children's Talk. 4.-Developing Articulate Readers. 5.- Developing Children's Oral Skills at Key Stage 2. 6.-Speaking, Listening and Thinking with Computers. 7.-Developing Children's Oral Skills through Drama. 8.-Monitoring and Assessing Speaking and Listening in the Classroom. Epilogue |
520 ## - RESUMEN | |
Resumen | Speaking and listening, along with reading and writing, are essential components of literacy and learning development within the National Primary Strategy. This best-selling introductory text updates teachers on national developments and best practice in speaking and listening in the classroom through:<br/><br/>1.- speaking and listening issues: a review<br/>2.- story-telling and drama<br/>3.-oral and popular culture and media<br/>4.-planning for talk across the curriculum<br/>5.- the impact of ICT: software, email, internet, computer games. |
082 04 - CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY | |
edición | 3era. |
Clasificación | 425.15 |
656 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--CARRERA | |
CARRERA | FACE - Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjero |
658 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--FACULTAD | |
FACULTAD | Ciencias de la Educación |
942 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL KOHA | |
Tipo de ítem Koha | Libro |
Ocultar en el OPAC | Perdido | Esquema de clasificación | No circula | Sede propietaria | Localización actual | Ubicación | Adquirido | Proveedor | Precio de adquisición | Préstamos | Signatura topográfica | Código de barras | Visto por última vez | Ejemplar | Tipo de ítem | Nota pública |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | CRAI UNEMI | CRAI UNEMI | U.A.C. Educación (FACE) | 2022-08-15 | DONACION | 28.30 | 425.15 | 33196856 | 2022-08-15 | Ej. 1 | Libro | FACE ESTANTERÍA: IDIOMAS 6 |