BibliotecaGeneral

Catálogo en línea
biblioteca.crai@unemi.edu.ec

Building Learning Communities in Cyberspace (Record no. 24668)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 01895nam a22002777a 4500
005 - FECHA Y HORA DE ACTUALIZACIÓN
005 20220816041122.0
008 - LONGITUD FIJA
campo de control de longitud fija 220816b |||||||| |||| 00| 0 spa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 0787944602
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Centro catalogador/agencia de origen UNEMI
Lengua de catalogación Español
Normas de descripción rda
041 ## - IDIOMA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente Inglés
idioma original Inglés
100 ## - AUTOR PERSONAL
9 (RLIN) 44471
nombre Palloff, Rena M.; Pratt, Keith
245 ## - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO
título Building Learning Communities in Cyberspace
subtítulo Effective strategies for the online classroom
250 ## - EDICIÓN
edición 5ta.
264 ## - PIE DE IMPRENTA
editorial Education
fecha 1999
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 206 p.
Dimensiones 20 X 16 cm.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
contenido, término texto
337 ## - MEDIACIÓN
RDA rdamedia
Tipo de medio no mediado
338 ## - PORTADOR
RDA rdacarrier
Tipo de portador volumen
505 ## - NOTA DE CONTENIDO
Nota de contenido 1.- Distance education- United States 2.- Collage teaching- United States- Data processing 3.- Computer-assisted intruction- United States I. Pratt, Keith, date II. Title III. Series
520 ## - RESUMEN
Resumen Written for faculty, instructors, and trainers in any distance learning environment, Building Learning Communities in Cyberspace shows how to create a virtual classroom environment that helps students excel academically, while fostering a sense of community. This practical, hands-on guide is filled with illustrative case studies, vignettes, and examples from a wide variety of successful online courses. The authors offer proven strategies for handling challenges that include:<br/><br/>* Engaging students with subject matter<br/>* Accounting for attendance and participation<br/>* Working with students who do not participate<br/>* Understanding the signs of when a student is in trouble<br/>* Building online communities that accommodate personal interaction<br/>Based on many years of work in information systems and over five years of experience in online distance education, Rena Palloff and Keith Pratt share insights designed to guide readers through the steps of computer-mediated course design and implementation.
082 04 - CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
edición 5ta.
Clasificación 378.1
653 ## - MATERIA NO CONTROLADA
Término no controlado Idiomas
656 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--CARRERA
CARRERA FACE - Pedagogía de los Idiomas Nacionales y Extranjero
658 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--FACULTAD
FACULTAD Ciencias de la Educación
942 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL KOHA
Tipo de ítem Koha Libro
Holdings
Ocultar en el OPAC Perdido Esquema de clasificación No circula Sede propietaria Localización actual Ubicación Adquirido Proveedor Precio de adquisición Préstamos Signatura topográfica Código de barras Visto por última vez Ejemplar Tipo de ítem Nota pública
    Dewey Decimal Classification   CRAI UNEMI CRAI UNEMI U.A.C. Educación (FACE) 2022-08-16 DONACION 32.00   378.1 33202447 2022-08-16 Ej.1 Libro Hilera: IDIOMAS 6 Estantería: EDUCACIÓN

UNIVERSIDAD ESTATAL DE MILAGRO

Dirección: Cdla. Universitaria “Dr. Rómulo Minchala Murillo” - Km.1.5 vía Milagro - Virgen de Fátima; Guayas, Ecuador.
Teléfono: 2715081 ext:3702, 3703, 3704
Correo: crai@unemi.edu.ec

SÍGUENOS ONLINE

Powered by Koha